Garantie & klachten

Het verpakken en verzendklaar maken van meubels is iets waar door ons grote zorg aan wordt besteed. 

 

Onze meubels zijn gerestyled maar kunnen gebruikerssporen vertonen. Indien dit van toepassing is staat dit aangegeven bij het artikel. Gebruikssporen kunnen juist charme geven aan een artikel en zijn vaak van toepassing bij oude vintage of antieke meubels. 

 

Mocht het meubel tegenvallen na ontvangst neem dan contact met ons op. Met uitzondering van opmaat kasten. Dit zijn kasten die naar wens zijn opgeknapt en waarvoor de klant zelf de kleur heeft gekozen.

 

Mocht je een klacht hebben neem dan gelijk contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om je klacht naar behoren op te lossen of weer retour te nemen. Met uitzondering van opmaat kasten. Dit zijn kasten die naar wens zijn opgeknapt en waarvoor de klant zelf de kleur heeft gekozen.

 

Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen.

 

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr)